29 mars 2017

Ralf 1 år






Mitt yngsta barnbarn Ralf fyller 1 år den 29 mars.
Jag sänder honom ett stort grattis! Han befinner sig just nu i USA, där han tillsammans med sin familj hälsar på sin moster, morbror och sina kusiner. Jag får uppvakta honom nästa vecka, då han har kommit hem igen.
Ralf är naturligtvis en alldeles underbar liten pojke. Det han tycker är allra roligast är att trycka på knappar. Helst skall det plinga då. Sedan tycker han att det är roligt att köra runt på sin lilla traktor. Det är också roligt att tulta fram på egna ben, eftersom han just lärt sig gå.
Under dagen fick jag möjlighet att prata med honom och hans familj via Skype. Det var verkligen underbart.


Nyfödd Ralf i famnen på stolt storebror Artur. Foto: Mattias Wandler


Foto: Mattias Wandler

Foto: Mattias Wandler

Tillsammans med storebror Artur och kusinerna på pappas sida julen 2016. Foto: Ulrika Wandler

Här får Ralf hjälp av sin bror Artur samt Jesper och Jonatan (kusiner på mammas sida), att packa upp sin födelsedagspresent. På plats i Dallas, USA.  Foto: Mattias Wandler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vatten

Vatten, det viktigaste av allt! Glöm inte att dricka vatten är Viktväktarnas första bantningsråd ! Jag har större delen av mitt liv bott på...