28 juni 2013

Galleri fredag - halvårskoll

Veckans tema i Galleri fredag är halvårskoll. Det innebär att man skall visa minst en bild från varje månad under det första halvåret. Uppriktigt sagt är jag en smula oinspirerad. Jag tycker att jag visat de bästa bilderna redan.  Ni får alltså överse om det blir en del skåpmat och att det kanske inte är de bästa bilderna. Jag måste helt enkelt fotografera mera!


Januari. Isbjörn. Bilden är tagen på Naturhistoriska riksmuseet
 


Februari. Vinterbild. Snön kom tidigt denna vinter och vintern höll i sig länge.

 


Mars. Hunden Stella fyllde ett år.
 




April. Min familj och jag framför Måltidens hus.

 


Maj. Vernissage på Stockholms konstskola, där min son gått en kurs.



 
Juni. Picknick i Drottningholms slottspark på Nationaldagen.

 

1 kommentar:

  1. Jomen jag visade också bilder jag lagt upp på bloggen tidigare, det är helt okej! Halvårskollen är ju liksom en sammanfattning av månaderna som gått. Trevligt att se bilder från ditt halvår - picknicken såg riktigt mysig ut!

    SvaraRadera

Svenskt tenn 100 år

I år är det hundra år sedan firman Svenskt tenn grundades.  Jubileumsåret invigdes med lanseringen av textil Svenskt tenn Est. 1924 - ett m...